Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slobodan Antonić: Urušavanje društva je još mnogo gore nego 90-ih

Komentari (115) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 07 mart 2017 20:19
harun al rašid
Milošević je takođe imao i obrazovane i školovane diplomate, koji nisu brukali Srbe i Srbiju svojim neznanjem i glupošću poput ovih današnjih karikatura.
Preporuke:
283
6
2 utorak, 07 mart 2017 20:20
Srki
Na Vlast ovog sarlatana treba povuci paralelu sa Osmanlijama.Mislim da su Osmanlije za Vucica i Mila bili mnogo fini ljudi.
Preporuke:
193
5
3 utorak, 07 mart 2017 20:25
penzioner Cviko
Gospodine, šta vredi što svi sve znamo, kad će mo opet za istog da glasamo? Upravo je to problem, znamo a krivo glasamo. Znamo da psovanjem i drugim oblicima pritiska ograničavamo budućnost naših najbližih ali šta vredi? Izvršioci pritiska na građane, gledaju samo sebe, svoj lični interes i nikog i ništa više. Ljudi pucaju. U tom stanju rade svašta, od ležanja po pruzi, zabijanje eksera u ruku, odsecanje prsta, ubijanje rođene bebe, itd. Nemaju snage da se suprotstave zlu? Ili sve rade da se zlu nebi zamerili. Zato Taj što je rekao da treba uzeti motke je potpuno u pravu. Samo niste napisali vreme. Pre ili posle glasanja? Možda za vreme glasanja, motkom umesto listića?
Preporuke:
100
20
4 utorak, 07 mart 2017 20:27
Spiridon
Nažalost sve ono zlo koje je akumulirano u vreme titoizma je krenulo da metastazira za vreme Miloševića, da bi onda u postpetooktobarskom periodu ušlo u svoju terminalnu fazu. Aleksandar Vučić i njegov totalitarni režim su samo savršeno logična posledica onoga što je tom režimu prethodilo. Sve što je makar nešto vredelo u prethodnim režimima je derogirano, uniženo i uništeno a sve što je bilo loše se samo multipliciralo i mutiralo u ovo zlo gde poluludi i histerični Vođa propoveda europejstvo, Vebera, i neoliberalni protestantizam a sve to radi kao dojučerašnji srBski patriJota sa vadikalske kote Karlobag-Karlovac-Sto muslimana za jednog Srbina-Virovitica a da je pri tome način propovedanja kompletno prepisan iz titoističkog udžbenika za ispiranja mozga, gde je bratstvo i jedinstvo zamenila EU a radničko samoupravljanje veberovski neoliberalizam...
Preporuke:
116
27
5 utorak, 07 mart 2017 20:28
svaki od nas zna bar prvi korak koji treba da se učini
Ja sam u dva dana izbacio nepoželjne goste sa spiskovima u ruci.
Do izbora ima još vremena.
niko
Preporuke:
161
1
6 utorak, 07 mart 2017 20:39
Srki
vlast Vucica je mislim novi eksperiment britanskih obavestajaca.Vlast javno bezocno laze uz precutnu poruku,sta nam mozete?Ovo je eksperiment silovanja naroda mekom silom.Medijima i silom partijske hijerarhije,pretnji i ucena.Stvorena je situacija u kojoj mogu opstati samo drzavni sluzbenici i ljudi koji robovski rade u privatnim kompanijama.Stvorena je situacija velike konkurencije za malo radnih mesta i ona se koristi za ucene i jacanje partije.
Preporuke:
180
0
7 utorak, 07 mart 2017 20:43
Rale
opozicioni kandidati jednostavno u ovakvoj predsednickoj kampanji ne smeju da ucestvuju i treba kolektivno da se povuku i urade vakum u vlasti, pa da vidimo st ce Vucic i evropska komisija.U protivnom, dat ce legitimitet naajvecoj diktaturi na evropskom kontinentu a mozda i sire.
Preporuke:
89
11
8 utorak, 07 mart 2017 20:47
laže i kad množi, a imam digitron
Gospodine Antoniću, Vučić tvrdi da je onaj spot sa avionom košatao od 200 do 400 evra.
Kažu da su statiste platili 15 evra. Bilo je jedno 30 statista.

Matematika
30 sendvičara * 15 evra = 450

Ispade da je Er Srbija platila Vučiću od 50 do 250 evra zato što ih reklamira.
Preporuke:
96
0
9 utorak, 07 mart 2017 20:52
samo razmisljam
desetak kandidata za predsednika.Ponudis svakom po 300 000 evra da te kritikuje, ali da nista ne preduzima zbog medijske neravnopravne zastupljenosti ili kradje glasova. Sedmorica recimo pristanu, a troje ne.Ona trojica ne mogu nista, posebno ako im se jos posalje poruka - nisi hteo pare, sad ce da cutis za dzaba ili ce da se okliznis na koru od banane. 7 puta 300 000 evra je 2 miliona evra.Vrednost jedne hale,kakvih je u drzavnom vlasnistvu na stotine.Das stranoj kompaniji 3 takve za milionce.Radis sta hoces.Narod cuti i citat ce.
Preporuke:
80
1
10 utorak, 07 mart 2017 21:00
Banditski brlog
Sve podseća na Minhen iz tridesetih godina.Sve je tu: i Vučićev predizborni spot sa pivopijama i Vučićevi SA odredi koji prete i vrše zastrašivanje građana i užasna SNS medijska tortura protiv opozicije i propaganda na kojoj bi mu i Gebels pozavideo...
Preporuke:
146
2
11 utorak, 07 mart 2017 21:04
Ja pa Ja sa ETFa
Možda je bolje da je ovaj članak, poštovani Slobodane, zakasnio dva dana.
Deveti mart mi je uvek dan za razmišljanje i upoređivanje pisanija od ranije i sadašnjih.
I ne mogu da upoređujem bogatstva ponekuh, ranija i sada.
Ali ne rekoste osećate li barem malo odgovornosti zbog tragičnih događaja koji su počeli suprotstavljanjem Miloševiću, istina, nije bio idealan ali mnogo bolji od današnjih, i jučerašnjih, i ranijih...
Slobodane, ne mogu da razgraničim gde prestaje Srbijanka, moj predavač na ETFu a gde počinjete vi.
Vi ste sada sa njom jedan nepregledni hologram, da ne kažem da ste kvantno spregnuti.
Kako su mi mili bili dani kada sam kod profesora Milića Stojića, ETF, na tabli blok dijagramima pratio nezaboravnu sliku i matematički dokaz zašto je morala da pobedi Velika Oktobarska Revolucija.
I Srbijanka je to verovatno čula.
Regulacije, automatsko upravljanje... ma svet treba najpre pravilno tumačiti. Ali ne i dovoljno.
Treba ga menjati. Jedanaesta teza o Fojebahu.
Preporuke:
30
18
12 utorak, 07 mart 2017 21:12
Reddy
Gospodo,

kritika vam je površna, plitka. Mora postati radikalna i dosledna. Umesto što emitujete kandidate za izbore morate na dnevni red staviti samu instituciju izbora, društveni sistem, svojinu, itd. Ništa od toga nema kod vas. Zato tako i prolazite. I ne bi vas trebalo žaliti. Razumem samo one koji oru i kopaju dovoljno duboko. Vi to ne radite...
Preporuke:
42
24
13 utorak, 07 mart 2017 21:12
Betelgeuse
utorak, 07 mart 2017 19:20
Srki
Na Vlast ovog sarlatana treba povuci paralelu sa Osmanlijama.Mislim da su Osmanlije za Vucica i Mila bili mnogo fini ljudi.


Postoji jedna neverovatna crta kod poprilične većine Srba, da jednog zločinca, koji Srbinu podjednako radi o glavi, pravdaju drugim. Tako i Redža ispade dobar, jer je protiv Merkelove. Tako i osmanlije koje su donele najgoru katastrofu jednom narodu, i pokazalo se uništile ga, odjednom postadoše fini, samo zato da bi poneko glup izvršio poređenja.

Povlačenje paralela ove vrste samo pokazuje da se tu zadugo neće desiti nešto dobro. Mladi koji ovo čitaju neka dobro zagreju stolice, završe nešto kvalitetno i napuste tu ludnicu. Pored ovakvih paralelaša kao Srki, mene bio bilo strah da živim u Srbiji.

Imate vlast kakvu zaslužujete. Da imate bolju bio bi to greh.
Preporuke:
40
19
14 utorak, 07 mart 2017 21:13
kaldrmash
"Razvilo se crno vreme opadanja,
Nabujao šljam i razvrat i poroci,
Podig'o se truli zadah propadanja,
Umrli su svi heroji i proroci.
Razvilo se crno vreme opadanja".
Razmisljajte o tome do 02.04.2017.
Preporuke:
58
1
15 utorak, 07 mart 2017 21:18
Eto
Bez uvrede, ali narod nista bolje i ne zasluzuje, razmislite o tome. tek ste dotaknuli mulj,....do kraja ima jos da se propada.
Preporuke:
60
10
16 utorak, 07 mart 2017 21:25
To vise nije SNS...
...Metamorfozom poznatom od 30-tih godina prosloga veka postali snajpre SnS, a sada su otvoreno SS-vucic trupe.
Tata Seselj im otvoreno pomaze, ako imalo ima mozga u SSuto bi trebalo da bude vojvoda, ali se on iz njemu poznatih razloga otvoreno stavio u vucicevu sluzbu i sve to pokusava da prikrije neubedljivim izjavama tipa 'nije, mame mi', koje ne prilice jednom doktoru nauka. Slusao sam ga jednom na Pravnom fakultetu kako zavodi studente koji su mu aplaudirali bezveznim doskocicama, strah me je za Srbiju, ovde moze svako da zasadi seme zla, prevare, nemorala i bescasca. Seselj, zajedno sa vrhuskom aktuelnog SSa je eklatantan primer.
Kako rade, takom im Bog pomogao!
Preporuke:
64
1
17 utorak, 07 mart 2017 21:25
Fašizam u najgorem obliku
""U subotu, dok sam radio za računarom, neko je napolju, kod mog prozora, iz sveg glasa vikao: „Bradata pičketino, je…ću ti smrdljivu majku!“. Kada sam otišao u policijsku stanicu rečeno mi je da „u tome nema elemenata direktne pretnje, već samo uvrede“ (!?), te da ne mogu da prime prijavu""

Profesor Antonić, vrhunski intelektualac i stavaralac Srbije, vrhunski i po čestitosti i hrabrosti, da je uzor svima koji streme ljudskim vrednostima i vole svoju Otadžbinu Srbiju, svoju Rodinu rodnaju, je napadnut od baraba i bandita koji su u službi fašizma,samo zato što je u prethodnom, kao i u ovom članku, izneo istinite ČINjENICE. FAŠISTI NE TRPE ISTINE I MISLE DA ĆE IH ZATRPATI BARABAMA I BATINAŠIMA, ŠTO JE NEMOGUĆE! ISTINE ĆE SE PROBIJATI PO SVAKU CENU, I CENU ŽIVOTA, JER ŽIVOT ROBA, U ŽIVOTINjSKOM MRAKU, ČOVEKU NIJE PRIHVATLjIV, NITI SE ČOVEK MOŽE POMIRITI SA TIM.
Koliko god bio mali domet iskazivanja istina o stvarnosti u kojoj živimo, istine će se širiti, baš kao voda...
Preporuke:
84
4
18 utorak, 07 mart 2017 21:35
gagi
ko zna kako bi srbija izgledala da se nije desio 5 oktobar , ili da je propao
Preporuke:
34
4
19 utorak, 07 mart 2017 21:35
Igor
Da proradimo malo ovo sto sam isekao iz vaseg teksta:
"I čitaoci ovog teksta znaju istinu. I svi u Srbiji znaju istinu"
Bez ikakve sumnje se slazem sa tim iskazom.
S' obziromm da svi sve znaju a haos se i dalje nastavlja, onda ima samo jedna bitna podela. Oni kojima istina odgovara ovakva kakva je i oni kojima ta istina ne ide niz dlaku ni najmanje. Ovi drugi najvise galame na premijera i one bliske njemu, a to je samo vrh ledenog brega. Ceo aparat je okacen o taj vrh i funkcionise tako sto izsisava zivot iz onih koji se nisu "snasli" Oni koji se nisu snasli najverovatnije se i nece snaci jer im sopstvene moralne norme ne dozvoljavaju. Najgore je sto ce ovo danas izgledati kao sharm u poredjenju sa onim sto ce da dodje. Nisam pesimista nego realista. Uostalom sta bi neko rekao da mu je u vreme Milosevica receno da ce kola samo nizbrdo da idu nakon Milosevica, a to se upravo desava cello vreme.
Preporuke:
59
1
20 utorak, 07 mart 2017 21:37
Fašizam u najgorem obliku
""Kada sam otišao u policijsku stanicu rečeno mi je da „u tome nema elemenata direktne pretnje, već samo uvrede“ (!?), te da ne mogu da prime prijavu""

I Ovaj odgovor policije, čija je funkcija da štiti građanina od siledžija, pokazuje da je policija samo instrument fašizma.
ZAMISLITE da je neki građanin, s razlogom nezadovoljan, otišao pod prozor Vučićevog stana i tako psovao i pretio, ili bilo kog funkcionera iz njegove okoline, POLICIJA BI MUNjEVITO REAGOVALA, ISTRAŽNI SUDIJA ODREDIO PRITVOR OD 30 DANA ZA ISPITIVANjE, A ONDA BI NAŠAO NEKOLIKO INKRIMINISANIH RADNjI ZA TUŽBU, PA BI GRAĐANIN BIO OSUĐEN NA VIŠEGODIŠNjU ROBIJU.
Građani su NEZAŠTIĆENI U VUČIĆEVOJ SRBIJI!
Velika je nepravda i prevara bila predavati oružje "vlastima radi sigurnosti" - KO ĆE SADA I KAKO ŠTITITI NENAORUŽANOG A PRAVNO NEZAŠTIĆENOG GRAĐANINA???
Nije pravedno da policija u zaštiti banditizma ima oružje a da napadnuti građanin nema.NIJE PRAVO I NIJE PRAVEDNO. MANITE SE LICEMERJA I LAŽI,ŽIVOT JE
Preporuke:
88
1
21 utorak, 07 mart 2017 21:51
Nista ne razumem
U svetu van Srbije, legitiman nacin borbe stanovnistva za svoja prava je "generalni strajk". Secate li se kako u svi crnci u Americi isli peske i bojkotovali autobuse u kojima je bila segregacija? Ili kako su milioni Indijaca isli na "mars soli" sa Gandijem? Cak je i pre 5. oktobra postojao skoro paralisuci opsti strajk u Srbiji. Da su Indijci samo glasali na izborima koje bi im namestali Englezi i danas bi bili kolonija. I Srbija mora da krene na put da ubere svoju saku soli. Bez tabananja nema nista. Ili ce ljudu peske po Srbiji. Ili ce metodu "peske... nogama" korisiti da odu iz Srbije. Koliko je vec ljudi na izborima u poslednjih 20 godina glasalo vec "nogama", a ne olovkom?
Preporuke:
57
1
22 utorak, 07 mart 2017 21:52
Zoran Đorđević
Izdržite, profesore Antoniću, i pišite češće. Vaši komentari su uvek promišljeni i argumentovani, pa su zato dragoceni.
Preporuke:
73
2
23 utorak, 07 mart 2017 22:00
Potpuno bezakonje kriminalizovane Srbije
Fasisticka diktatura je samo na korak od katastrofalnih nacistickih zlodela u nasim uslovima.
A jedna jedina individua ima neprekidan i neogranicen pristup na RTS (zloupotebom javne funkcije RTS-ovih direktora i zloupotrebom polozaja premijera) da se dere, laze i podsmeva narodu pola ili vise Dnevnika (sto direktno, sto citano da se zabasuri) i drugim vestma na RTS-.
To dranje, pazljiva i opsezna montaza i tonska rezija RTS-a me neodoljivo asocraju na ono Hitlerove govore mesane sa glasom spikera u dokumentarnm izvestajima Nemaca iz 2. svetskog rata (nesto slicno, ali sa manje urlanja je i bravar posle koristio).
Sve u svemu uzasna situacija u Srbiji koja se vise nikakvim, a najmanje ovakvim "izborima" nece moci razresiti.
Preporuke:
61
1
24 utorak, 07 mart 2017 22:06
Ovo se mora spreciti
Sta je sa Kostunicom, on je kumovao svemu ovome, i to u nekoliko kljucnih momenata, gde je sada da popravlja makar deo stete koju je napravio?
Preporuke:
29
35
25 utorak, 07 mart 2017 22:12
Svakodnevno?
Profesoru na Filozofskom fakultetu i predsedniku Upravnog odbora Radio-televizije Srbije, Vladimiru Vuletiću, nepoznati napadači oštetili su automobil sinoć u centru Beograda.
Preporuke:
27
11
26 utorak, 07 mart 2017 22:13
Aleksandar Maravić
Kao i uvek od Antonića ,jano i precizno u sam centar.Ali ovakva pasivnost nas gradjana je prosto neobjašnjiva.Nikada gora situacija i nikada veca malodusnost kod obicnog naroda.
Preporuke:
60
1
27 utorak, 07 mart 2017 22:23
Spiridon
@ Ja pa Ja sa ETFa

Dajte molim vas ali zaista pa nismo mi svi ovde deca od sedamnaest godina pa da ne pamtimo "predivno" vreme Slobodana Miloševića. Odakle su došli Vučić, Šešelj, Toma, Vulin, Palma i Dačić da vas čovek pita? Stvorili se po takvima kao vi verovatno sa marsa pre pet-šest godina i nikakve veze nemaju sa ljudima istih imena i prezimena koji su bili Slobini satrapi iz vremena devedesetih. O čemu mi pričamo da mi je samo znati, jer i taj nesretni deveti mart je nastao zato što se Sloba igrao iste igre kao i Vučić danas, gde je iz svojih treš propagandnih medija bombardovao svakog dana od ujutro do uveče hvalospeve samom sebi i pričao sve najgore i to onim najprizemnijim dripačo-uličarskim vokabularom sve najgore o bilo kome ko se nije slagao sa njegovom politikom. Jesmo zaboravili onu hiperinflaciju, život sa pet maraka mesečno, sav onaj kič, šund, glorifikovanje secikesa i ubica, njegove batinaše, turbo folk i kafanski kvazi patriotizam kojima smo bili zasipani dan i noć...
Preporuke:
36
44
28 utorak, 07 mart 2017 22:29
PenzionerNecviko
#PenzionerCviko
s obzirom da ste vrlo destruktivni i stalno negativni bilo bi dobro da se što manje objavljujete. Antonića molim da što više objavljuje. A mi znamo šta nam je činiti i nećemo sigurno "glasati za iste" kako kaže ovaj defetizovani penzioner
Preporuke:
27
9
29 utorak, 07 mart 2017 22:29
Branislav G. Romčević
Pa ako je sada gore nego pod Miloševićem, onda nam je pod Miloševićem bilo bolje, zar ne,gospodine Antoniću? Čemu strah od istine, kakvu i sami vidite?
Preporuke:
42
11
30 utorak, 07 mart 2017 22:38
srpska posla
Građani su NEZAŠTIĆENI U VUČIĆEVOJ SRBIJI!

srbija nije vuciceva . . .
Preporuke:
36
9
31 utorak, 07 mart 2017 22:41
Zašto kritikujem personalno
Zato što kritika političkih postupaka ima smisla ako diskutujete sa demokratskim,stručnim oponentima.Kada neko počne da vam preti, ili da vas sistematski zastrašuje,ili da otvoreno zastupa okupatora,onda morate da "opletete" rečima. Ipak,čovek mora imati meru. Evo ja odgovorno tvrdim da je moje frustracije u komentarima NSPM uvek obuzdavao. Nikada nisu dozvolili da čovek preti ili pretera.Zato vlast ne treba da se ljuti jer to je prirodni ventil i čovek koji priča ali ga narod ne sluša shvati da ljutnja nema smisla.Ako vlast zatvori sve ventile,negde će pući.Ja sam nudio svoj dom u komentarima,pomalo šaljivo,ugroženim rodoljubima. Ipak,ako neko preti jednom Mandiću, ili Jakšiću,...ili Antoniću,onda moramo organizovano da ih zaštitimo. A ako neko preti Vučiću,i njega treba uzeti u zaštitu. Nisam u stranci.Stranke su nekada štitile svoje. Ja bih verovatno, pisao Putinu...
Preporuke:
17
5
32 utorak, 07 mart 2017 22:47
Nenad
Manimo se života, besplatnog zdravstva i obrazovanja, narod je hrabro uz herojskog evroatlanskog patriotu Vučića.
Preporuke:
31
22
33 utorak, 07 mart 2017 22:51
Kaži NE!
http://www.nspm.rs/hronika/novi-sad-na-zidu-vladicanskog-dvora-ispisan-grafit-pavelic-i-stepinac-su-milosrdni-andjeli-nacisticko-ustasko-genocidnih-zlotvora-kazi-ne-fasizmu-trojnom-eu-mmf-nato-paktu-i-kvislinzima.html
Preporuke:
32
3
34 utorak, 07 mart 2017 23:06
negi
@ Spiridon.....Sve goli folirant,moj Spiridone.Naravno da je gore nego pod Miloševićem,učenici uvek prevaziđu učitelje.Svi narodi i države imaju svoje Šešelje i radikale,Rusija ima Žirinovskog ali ga ne pustaju na vlast,Francuzi su imali matorog Le Pena ali ga ne pustaju na vlast,Nemci imaju svoje novofašiste ali ih ne pustaju na vlast itd.Zbog demokratije i demokratskih principa ne mogu da ih spreče da postoje ali im kao narodi ne daju šansu da dobiju vlast ruke jer znaju šta će se desiti.Tako rade pametni narodi,ne žrtvuju principe na kojima počiva demokratski poredak i država ali glasanjem ih onemogućavaju da dođu na vlast.Siguran sam da 80% komentatora ovde je glasalo da Toma,Vučić i Dačić dođu na vlast u inat.E sad što je taj inat rezultirao ovim o čemu piše G.Antonić,sad kuku lele.Ista ta gđa Turajlić,Vesna Pešić i beli listići(u inat)su doveli radikale i Tomu na vlast.A da je bilo bolje pod Miloševićem nije,samo smo bili mlađi moj Antoniću,a kad si mlad sve je lakše.
Preporuke:
20
36
35 utorak, 07 mart 2017 23:11
petar
Meni zaista nije jasno kako Srbijanka Turajlic ima obraza da se pojavi i govori o bilo čemu. Ona, Gašo i ekipa koja je uvela Bolonju i to prikazala kao najbolji obrazovni projekat u Srba su ništarije koje su upropastile školstvo. I danas su oni neki stručnjaci koji dele lekcije. Kakva nam je elita, mi stvarno dobro stojimo. Čak na i dobro ide u tom kontekstu.
Preporuke:
50
1
36 utorak, 07 mart 2017 23:15
Observantes
Loši ljudi i reklama za loše ljude politikom je izgnala poštenje. Đinđić je ubedio ljude da je život samo jedan! Majke ti, tako bih mu se podsmevao dok sam ga slušao. Debilni, uličarski, novokomponovani, nedomaćinski i hokštaplerski rezon ujedinio je pokvarene karaktere bez obzira na nivo obrazovanosti! Imaćete Bećkovića (Mihiza i sl. "antibrozovsku "elitu") s Draškovićem na "vidovdanskom saboru". Ta "elita" dobija nagrade i dalje, za "životno delo", ali su prostitucijom autoriteta (zbog samoreklame i samoživosti) ovaj narod indukovali protiv sebe. Mračni narcisoidni umovi "poveli" su ovaj narod u propast boreći se za "demokratiju" jer okupatora srpskog naroda nisu želeli da prepoznaju, označe i da anticipiraju sadašnjost! A to je bila samo stvar poštenja! Prodane duše, za pare! Hteli su da naplate lažno disidenstvo protiv "bravara" iako su se naputovali s njegovim pasošima.
Preporuke:
46
9
37 utorak, 07 mart 2017 23:16
Predrag
Postovani profesore,
Ako se podje od pretpostavke da su svi i iz bivse i sadasnje nomenklature Srbi
i necija deca ; ako je tacno da su i Vucic i Dacic bili najbolji studenti ;
ako se setimo verbalnog zara sa kojim su branili neke linije i granice, te lakoce
skojom su ih se odrekli ; ako su im zakletve-bilo u hramu, bilo na Ustavu-privremene
i neobavezujuce ; ako na urusavanju i cerecenju drzave nameravaju da grade
"bolju i lepsu buducnost"; ako su im izborna obecanja sistematska prevara i
nacin da se od naroda , pljunuvsi mu u lice, stvore poslusni tranzicioni robovi;
ako...ako...onda se neizbezno dodje do porazavajuceg saznanja da je neko u
lancu OBRAZOVANJA - od kolevke do diplome - debelo OMANUO, zanemarivsi ono
sto je krasilo nas narod : OBRAZ. Na to je i Vladika Nikolaj Velimirovic upozoravao :
"OBRAZOVAN JE ONAJ KOJI IMA OBRAZE ".
Preporuke:
36
3
38 utorak, 07 mart 2017 23:18
Spiridon
@ Branislav G. Romčević

Ne gospodine moj dragi pod Miloševićem je možda i to za nijansu bilo manje zlo nego pod Vučićem, a manje zlo i to bukvalno za dlaku ne znači da je bilo dobro, daleko od toga. Bolje je bilo može biti vama i onoj lumpenproleterskog titoističkoj fukari koja je u čedrdesetoj-pedesetoj godini života shvatila da nije maršal Titin rođendan najbitniji dan u godini već da se može slaviti krsna slava, da ima neka vera koja se zove pravoslavlje, da su po poreklu Srbi i da svet nije počeo onog dana kada je drug Tita ujahao na belom konju u Beograd. Bolje je bilo secikesama, lopurdama, siledžijama, šibicarima, švercerima, kafanskim pevaljkama i ostalom šljamu koji je odnekud izgmizao i postao neko i nešto, bolje je bilo prodavcima srBstva i patriJotizma koji su iz kafane po Beogradu klali zarđalim kašikama i isterivali "ustašku" decu iz stanova po Zemunu, kojekakvim Vučićima, Šešeljima, Cecama i Arkanima, Slobinom sinu koji je nosio gajbice, Badži, Trefu, Canetu i svim muljatorima...
Preporuke:
28
18
39 utorak, 07 mart 2017 23:20
Konobar
Imperija...SNS preduzeće ...Klintonisti...

Bageristi BAGERIMA preuzeli vlast u Srbiji ... neće bez BAGERA otići sa vlasti.

Imperija neguje zlikovce...i tako je sve počelo paljenjem srpske Skupštine!

Narod nije obavešten, mediji blokirani!
Preporuke:
37
7
40 utorak, 07 mart 2017 23:21
Aleksandar
Ne treba nikada izgubiti iz vida da je vucic , seseljev ucenik. A seselj je sve , samo ne covek. E, sad ako neko ko je u stanju da izda kuma, prijatelja, suprugu, zemlju... sta on mari da posalje bitange da laju pod prozorom uglednog intelektualca, bez mrlje u profesionalnom i licnom zivotu i radu? Svedoci smo da vucic danas preko svojih Kerbera a i licno, oljagava svoje politicke suparnike i njihove supruge, zato sto je zarad vlasti spreman na sve. Profesore, pobedicemo!
Preporuke:
36
4
41 utorak, 07 mart 2017 23:23
istina, gorka istina
Kada se počita prof. tekst i Spiridonovi komentari, dolazi se do suštine.
Da je dobro, nije.
Da će biti skoro bolje, neće.
Da se nešto mora menjati iz korena, evidentno je.
Sistematski smo uništavani od idiota u svim sferama godinama, decenijama, gotovo čitav veka.
Nije to bilo slučajno i neće se slučajno samo od sebe zaustaviti, jer zlo je metastaziralo.
Čovečanstvo da promenimo ne možemo, ali sebe možemo.
To nije ni pitanje ideologije, ni pitanje kapitala, ni pitanje prve ili druge Srbije (ako se ovako nastavi za deset godina će g-din Antonić moći o ovom vremenu da napiše isti tekst kao o svim prethodnim ). To je pitanje opstanka, morala i za prst na čelo svima koji su u tome učestvovali posredno ili neposredno. Gubi se mnogo energije zbog godina koje su pojeli skakavci i koje realno ne zavređuju vraćanje, ali zavređuju pamćenje, tapka se u mestu u međusobnim optužbama i malim besmislenim unutrašnjim ratovima, bez vizije, a iz Srbije se svake godine iseli jedan grad!
Preporuke:
33
3
42 utorak, 07 mart 2017 23:28
Observantes
Što se tiče g. Turajlić ona je u više navrata napomenula da je 5. oktobrom preuzela vlast ali nije znala šta dalje da radi. Kaže, bili su nespremni? Ova je profesorka na fakultetu i hipnotisana akademkinja dozvolila je sumrak svoje svesti i dozvolila je da bude u službi okupatora. Šta u Srbiji da očekuje onaj koji na izbore ili ulicu izlazi poveden ovakvim "autoritetima"? I onda danas ništa ne valja u Srbiji? Ja da vam kažem: kakva "akademska stoka" je solila pamet srpskom narodu dobro da on još uvek postoji.
Preporuke:
54
4
43 utorak, 07 mart 2017 23:45
Fašizam u najgorem obliku
"utorak, 07 mart 2017 21:38
srpska posla
Građani su NEZAŠTIĆENI U VUČIĆEVOJ SRBIJI!

srbija nije vuciceva . . ."


Vučić je PRIVATIZOVAO SRBIJU,NjEGOVO JE SVE: POLICIJA, TUŽILAŠTVO, SUDOVI, BATINAŠI, FANTOMAŠI, SVE FINANSIJE, KOJE JE UZEO OD NARODA PUTEM POREZA, OTIMANjA PLATA I PENZIJA I DRUIH DAŽBINA, SU POD NjEGOVOM KONTROLOM, SVI MEDIJI, A SVI KOJI PRENOSE I KONSTATUJU ISTINE SU POD NAPADOM PLjUVAČKIH BLATOIDA (INFORMERA, ALO, S.TELEGRAFA,...)...!

I ZATO, NEMOJ DA SE PRAVIŠ LUD KAD TVRDIŠ DA SRBIJA NIJE VUČIĆEVA. SRBIJA NE TREBA DA JE VUČIĆEVA, ALI U STVARNOSTI JESTE, NA NAŠU NESREĆU I UŽAS!
Preporuke:
41
3
44 utorak, 07 mart 2017 23:49
Observantes
@Aleksandar, ti si onaj euforični član SNS- a u nastanku!? U šta si ti evoluirao.
Preporuke:
13
4
45 utorak, 07 mart 2017 23:58
slučajni prolaznik
obsevantes

Izvrsno, izvrsno! Potpisujem!
Preporuke:
21
2
46 utorak, 07 mart 2017 23:59
@Svakodnevno?
...ako gospodin čiji je auto uništen preda prijavu policiji, ova će sve učiniti da se pronađe počinilac. Antoniću su čak odbili da prime prijavu!
Ne možete da vidite razliku?
Preporuke:
20
1
47 sreda, 08 mart 2017 00:06
Spiridon
@ istina, gorka istina

Poenta priče dragi moj prijatelju je u pitanju: Ko će da menja ovaj sistem? Zato što kada se stavi prst na čelo pa podvuče crta sa jedne strane ispod negativnog priraštaja, šezdeset hiljada mladih i pametnih koji odu svake godine iz Srbije, odnosno sa druge strane i srpskog socijaldarvinizma gde negativnom selekcijom šljam i ološ sebi stiče pozicije, pare i obezbeđuje potomstvo, se ubrzo zaključi da je potencijal za bilo kakvu promenu na bolje sve manji i manji. Mi se od devedesetih na ovamo nalazimo u fazi primarne akumulacije kapitala, tamo gde je Amerika bila kada su se obogatili čuveni " pljačkaški baroni" Rokfeler, DŽ.P. Morgan i ostala muljatorsko lopovska bratija čiji potomci i danas vladaju svojim novcem i uticajem celom tom državom. Poenta priče je da su se pozicije stekle i da će po meni ova mafijaško-politička klika da vlada kao don Milo tridesetak godina, te da je kao i tamo u Crnoj Gori stvorena ta sprega EU sa lokalnim diktatorom a to se ne ruši tek tako...
Preporuke:
27
10
48 sreda, 08 mart 2017 00:24
penzioner Cviko
@ PenzionerNecviko
#PenzionerCviko,

Ja nisam destruktivan već konstruktivan. Ne pišem jer sam neko ko mrzi ljude i slično, već čovek koji "čita ljude". Životno iskustvo mi se ne može osporiti jer sredina u kojoj sam se kretao, bila je takva da sam znao mnogo toga što se radi ispod žita a nrodu je servirano drugačije... Najbolja potvrda za ovo jesu dosadašnja glasanja. Od petog oktobra na ovamo ljudi su pogrešno glasali bez obzira na to šta sam ja napisao u nekom mom komentaru ili G-din Antonić, Vukadinović i drugi.
Preporuke:
8
4
49 sreda, 08 mart 2017 00:39
Zvonimir Bgd o uzrocima 1

Konobar
Imperija...SNS preduzeće ...Klintonisti...

Bageristi BAGERIMA preuzeli vlast u Srbiji ... neće bez BAGERA otići sa vlasti.

Imperija neguje zlikovce...

Po meni, ovaj komentar pogadja sustinu propadanja Srbije. I ne samo Srbije. Od famoznog "rusenja berlinskog zida" do danas, mnogi su narodi i nezavisne drzave postradali, sto fizicki pod naletom brutalne agresije i bombardovanja, sto ekonomski i civilizacijski unazadjeni. Nekada je lakoverna masa smatrala da je "rusenje zida" simbol osvajanja slobode. A onda, nastupila su famozna tzv."tranzicijska" vremena. Tranzicija, neverovatno podlo smisljena rec koja uz svu "demokratiju" i "ljudska prava" ukazuje naivnom svetu na neko putovanje, put, PRELAZ iz jednog u drugacije stanje, u drugaciji zivot.
Mnogo su obecavali, i to propagandnim metodama koje su pripremili najveci imperijalni strucnjaci za ljudsku psihologiju, slabosti i koristili lakomislenost i povrsnost konzumenata ove medjuvekovne prevare.
Preporuke:
29
1
50 sreda, 08 mart 2017 00:41
istina, gorka istina
Dobro zapažate Spiridone, pri kraju smo mi tog procesa "prvobitne akumulacije kapitala", pozicije su se stekle "krvavo" ali ne radom i znanjem, već znamo dobro kako i sad ih treba nekako legalizovati i održati, a za to treba da posluže poglavlja, Bolonje i svi ostali mehanizmi prinude. Uostalom ništa neobično sudeći po belosvetskim uzorima i trendovima od kojih se ne možemo lako odvojiti mi mali i nebitni. Imali smo pedeset godina jednu diktaturu, e sad su se stekli uslovi za novu diktaturu malte ne istog šljama.
Čitajući i ovde i vaš i ostale komentare, stiče se utisak da nas firer zna u dušu, sve ide po planu na koji se upecaju svi od seljaka do akademika, a formula je oprobana i sasvim jednostavna, i otprilike se svodi na onu dobro poznatu - zavadi pa vladaj.
Preporuke:
17
2
51 sreda, 08 mart 2017 00:45
Jugoslavija
Pa naravno da je gore kad niste dozvolili da vam Vucic promeni svest.
Preporuke:
17
5
52 sreda, 08 mart 2017 01:02
Zvonimir Bgd o uzrocima 2
Ta vekovna, epohalna prevara zapadnjackog imperijalizma je dobro smisljeni instrument za osvajanje sveta na pozicijama najstrasnije i najpogubnije ideologije u istoriji covecanstva - GLOBALIZMA! To je novi TOTALITARIZAM, daleko najrazorniji od svih dosadasnjih!
Podlogu njegovom sirenju i (nadam se) privremenom uspehu jesu ljudske slabosti i naivnost. U tom svom kvarenju planete i covecanstva, posluzio se trivijalnim postupkom - mahanjem 'slobode' i 'materijalnog blagostanja' pred masama kao kakvim lilihipom kojim potkupljujemo neposlusnu decu pred disciplinovanje.
Nekada je jedan boljsevicki teoreticar drustva i revolucije napisao cuvenu knjigu, a ciji cu naslov da parafraziram prema danasnjem vremenu: "Globalizam kao najvisi stadijum imperijalizma".
To je sveopsti specijalni psiholoski rat protiv civilizacije. Paradoksalno, njegov cilj je dijametralno suprotan onome sto propoveda - Sloboda, bratstvo, ravnopravnost! On se kiti "demokratijom", a unistava je u njenoj osnovi.
Preporuke:
32
2
53 sreda, 08 mart 2017 01:05
Boško
Konobar
Imperija...SNS preduzeće ...Klintonisti...

Bageristi BAGERIMA preuzeli vlast u Srbiji ... neće bez BAGERA otići sa vlasti.

Imperija neguje zlikovce...i tako je sve počelo paljenjem srpske Skupštine!

Narod nije obavešten, mediji blokirani!


Zar nisu bagerima smenjeni izdajnici i pljačkaši Miloševići, Šešelj, Nikolić, Vučić, Dačić, Vulin sa izdajničkom socijalističko julovsko radikalskom kamarilom?

Na čemu si ti kada retorikom degenerisanih i denacionalizovanih izdajnika iz 90tih "miloševićevaca" radikala, i Vučića protiv DOSa

"navijaš" za smenjivanje Vučića, Dačića, Nikolića i ostatka miloševićeve bande koja jaše Stradijom još od 2008 godine kada se otpad od titove i miloševićeve bande "socijalisti" predvođen Dačićem dokopao finansija i policijie
Preporuke:
12
8
54 sreda, 08 mart 2017 01:12
!
iza svega stoji zlocinac i kriminalac av
Preporuke:
12
1
55 sreda, 08 mart 2017 01:18
Zvonimir Bgd o uzrocima 3
Velika snaga ove organizovane sile iz razlicitih centara finansijske, oligarhijske i politicke moci imala je svoje eksperimente na ljudskom materijalu za porobljavanje i ranije. Ti eksperimenti poznati su svima koji nesto znaju o proslosti. Bili su to svetski ratovi. I ti ratovi vodjeni su pod plastom laznih propagandnih floskula za mase, a sve u sluzbu interesa jednog malobrojnog ali mocnog sloja vlasnika kapitala i korporacija. U jednom momentu uvideli su da im izmice tlo ispod nogu, jer su obicni vojnici shvatili da idu u pogibiju za interese uskog kruga pojedinaca. Vrhunac antiratnog pokreta bio je u samom srcu imperijalne politike sveta - u Americi. Gubili su rat protiv jedne male, ali slobodarske armije Vijetnama. I tada su shvatili: bombama sve ide tesko. Zato su osmislili novo sredstvo u porobljavanju: MEDIJE! U pocetku to nije bila ni ideologija, vec najobicnija REKLAMA! Figurativno, to je Coca-Cola i buble-gum... Dolce vita, sladak zivot i obecani raj.
Preporuke:
23
0
56 sreda, 08 mart 2017 01:30
Zvonimir Bgd o uzrocima 4
Taj obecani raj nudio se svima. Od onog stasalog deteta koje gleda crtane filmove, preko radnika koji uziva u sportu i placa ga, do intelektualaca kojima je pruzena sansa da revidiraju svoje ideale kao "utopijske".
Doslo se do olakog zakljucka da je, eto, "covekova priroda" takva, sebicna i halapljiva i da nikada ljudi nece biti jednaki i ravnopravni, nikada nece biti braca. To je 'utopija', ubedise brojne stanovnike planete. Ali, zato, obecase da ce svako biti "slobodan" i "imucan", sa jednim dodatkom: ako bude vredan i marljiv.
I tako ljudi postadose marljivi, ali tog boljeg, slatkog zivota sve manje. Govorili su im "ee, pa ne moze sve preko noci", a ono prodjose decenije. Ode zivot. Pristizu nove generacije. Obecavaju im isto. Ali se ove nove naucise na iskustvima starijih i sve su rezervisanije prema globalistickom Novom poretku - najvecoj prevari veka! Demonstracije ponizenih na ulicama Evrope i Amerike.
U svetu - "budi se Istok i Zapad".
U Srbiji - "nista novo"...
Preporuke:
26
0
57 sreda, 08 mart 2017 01:56
Za početak
bi trebalo organizovati, makar i male, demonstracije na Kopaoniku, u narednih par dana jer se tamo sada sastaju svi koji su nas zavili u crno... Tamo su sada svi najkrivlji... Našlo bi se valjda para za par autobusa?
Preporuke:
12
0
58 sreda, 08 mart 2017 02:10
Dexter
Kukanje nad gorkom sudbinom nikada neće izaći iz mode kod nas Srba i sa tim sam se davno pomirio. Ono sa čime se nikako ne mogu pomiriti je hroničan nedostatak hrabrosti da se preuzme odgovornost i podrži neko ko bar pokušava da to stanje promeni. Na stranu moje zgražavanje prema Turajlićki i ostalih 99 intelektualaca iz kruga dvojke i predstavnika "druge Srbije" koji su bar deklarativno stali iza Jankovića, mora im se odati priznanje na bar minimalnom manifestovanju građanske hrabrosti i odgovornosti. Ali činjenica da se još uvek ni jedno iole značajno ime iz korpusa tzv. "patriotskih", iliti "nacionalno osvešćenih" mislilaca, uključujući profesora Antonića, nije odvažilo da stane iza pokušaja Vuka Jeremića da stane u kraj rasprodaji države izmiče mojoj moći razumevanja. Jeremić ovu trku trči upadljivo i dirljivo sam, iako je jasno da je on JEDINI političar koji pokušava da promeni kapitulantsku paradigmu a da pritom ima šanse da uđe u drugi krug.
U vreme odluke oprez je kukavičluk!
Preporuke:
12
5
59 sreda, 08 mart 2017 02:12
Neša (Glodur)
Pravićete Slobu od blata, govoreno je a "pametni" su se cinično smejali. Znao sam tog Petog oktobra da će biti gore, ali nisam ni slutio da će biti ovako. Antonić kaže: "Ali, mora se uraditi više od pisanja i čitanja. Mora se preduzeti nešto da se svi zajedno spasemo." Nažalost, ostaje samo pisanje i čitanje, jer sve preko toga biva surovo kažnjeno. Pa, zar "EU nema alternativu"? EU su SAD, a SAD su "demokratija" silom. Počelo je divljanjem i rušenjem po Srbiji, paljenjem Skupštine, zgrade RTS, oružanim otimanjem funkcija. Zar je iko normalan mogao da očekuje drugačiji ishod sem kaubojštine!
Preporuke:
19
6
60 sreda, 08 mart 2017 02:16
Temudzin
Dragi moji Srbi,komentatori i politicki teoreticari,ovde se naizborima ne menja nista i niti ce se menjati.
Da bi se nesto ozbiljno promenilo i napravilo pravednim u Srbiji je jedino puc sa vojskom na celu i ljudima koji ce odmah delovati na suzbijanju kriminala,ciscenju sudstva ,policije,zdravstva ,skolstva ,drzavne i opstinskih administracija od partijskih poltrona i naravno ukidanje svih partija i biranje poslanika imenom i prezimenom koji ce da zastupaju svoj kraj i interese svojih gradjana.
Sve pohapsene kriminalce ,politicare ,falsifikatore i one koji su se obogatili na tenderima na prinudni rad da stvarno grade zemlju .
Ako narod vidi da ima pravde bice mu lakse inace dok su siledzije i batinasi na vlasti nista se bitno nece promeniti.
Ovdeniko nema onu stvar da nesto promeni
Gospodo kriticari nastavite da pisete kritike i dokazujete sebi da ste rodoljubi i pravdoljubi ali Vi ste samo teoreticari !!!
Preporuke:
10
5
61 sreda, 08 mart 2017 02:34
Boba
Dragi profesore Antoniću, takvi su nekada prebijali i slali na Goli otok. Na sreću ta vremena su prošla ali ne i njihove zloupotrebe vlasti i zato kao što sami kažu narod treba zaista ne samo da ih skine sa vlasti već po njihovim rečima i da im se '........ smrdljive majke', naravno sve zakonski i sa maksimalnim zatvorskim kaznama, da se takvi nikada više ne usude da izdaju, lažu kradu i terorišu bilo koga.
Preporuke:
13
3
62 sreda, 08 mart 2017 04:43
@Spiridon
Za vreme Miloševića su nam bile uvedene sankcije a pod sankcijama nikada nijedna zemlja nije živela dobro.
Preporuke:
17
2
63 sreda, 08 mart 2017 07:58
Reddy
Dokaz da Srbi ne teže nikakvoj promeni je upravo limitirani protest protiv sadašnje garniture na vrhu sa Vučićem. Limitiran je jer padate u strašnu iluziju da se skidanjem s vlasti ovog ološa nešto moće promeniti. Vi i znate da može a to što moće tiče se samo vas. Plačljivih intelektualnih kukavelja koji ne mogu i ne žele prihvatiti da se mora ići u mnogo radikalnijepromene, u revoluciju, socijalnu i svojinsku. Hteli bi/ste sačuvati svoje sitne i sujetne društvene pozicije a da sve manje više ostane po starom. ne, u pitanju su vaši autoriteti, ono na čemu gradite svoje besmislene prednosti u javnom životu, politici, eventualno. ne želite shvatiti da i vi predstavljate komad istog štofa od koga se samo koloristikom razlikujete. Da bi/ste srušili ovo zlo morate srušiti same sebe jer ste i vi deo istog zla. Ta istina vam se ne sviđa! Tačno! Ali, kvaran zub morate izvaditi da ne bi/ste podlegli zapaljenju celog organizma. Vi nemate hrabrosti za to a kukavičluk će vas ubiti....
Preporuke:
12
3
64 sreda, 08 mart 2017 09:49
istina, gorka istina
Nije niko lud da ruši samog sebe, a pogotovo ne građanski intelektualci. Ni ovi što kritikuje građ. intelektualce - marksisti, ništa bolji nisu. To su sve salonski revolucionari. Mislim da je u tome i glavni problem. Bili bi protesti daleko masovniji da ljudi danas ne žive u STRAHU bukvalno od svega i da nisu RAZOČARANI bukvalno u sve. Jer sve smo probali i SVE je bila prevara! Kada se sruši jedno zlo, doćiće novo i tako u krug. Nema dobra bez zla. Ne postoji savršeni sistem, istorija nas uči. Problem je što mi bistrimo svetsku politiku i sve znamo, ali ne znamo kako da sačuvamo našu malu kuću - državu na golemoj promaji! Veliki svetski procesi se ne dešavaju preko noći, već traju decenijama, nekada i vekovima.

Postoji armija Vučićevih glasača koji imaju neke sitne privilegije kao što je posao. Možda bi ti ljudi imali posao i da nije Vučić, da živimo u normalnoj i uređenoj državi, možda su naterani na taj "veliki" nemoral i žive u strahu od promena dok je krupnim ribama sve dozvo
Preporuke:
14
2
65 sreda, 08 mart 2017 10:00
Spiridon
@ istina, gorka istina

Uzroci savršenog prianjanja Vučićeve psihopatske demagogije i naroda ovde se najbolje mogu opisati pitanjem, šta je starije kokoška ili jaje? Naime kao što se može reći da ih Vučić poznaje u dušu, može se isto tako ustvrditi da baš takav svemogući Minhauzen Vođa najbolje odgovara ovdašnjoj populaciji. Po meni ovde narod ne shvata neke osnovne koncepte tipa šta je država kao što ni nema trajnih politička uverenja, to jest sve se uvek svodi na nekog Vođu i stado koje ga bespogovorno sledi. Gledam ovu istu priču otkako znam za sebe sa potpuno istim tipom ljudi koji tako tumaraju od maršala Tite, preko Slobe pa do Vučića danas. Kao što podseća jako dobro negi evo upravo ovde je 80% komentatora izvolelo glasati za iste te Vučića, Tomu i Dačića samo kada su im išli niz srBsko patriJotsku dlaku, za iste te lažove i psihopatične muljatore samo kada su se kleli u srBstvo i patriJotsko jedinstvo, odnosno sve ovo isto što radi Vučić kada je radio Sloba je bilo divno!?
Tuga...
Preporuke:
9
4
66 sreda, 08 mart 2017 10:10
gavrilo
Eh Slobodane, kada bi se samo sjećao što smo ovdje sve pisali o VUČIĆU, gdje smo i Tebe prozivali jer si tada na neki ga način branio, jer si možda mislio da ne može gore od TADIĆA i njegove bande, sada vidiš da ima gore!I još kako gore!Tada smo mi neki zagovarali ovo što Ti zagovaraš da od pisanja nema ništa, niti se u Srbiji pisanjem može bilo što promjeniti!Ovde se samo mijenja nešto REVOLUCIJOM u kojoj G..... moraju da budu bačena u kanalizaciju a ne da ih gledamo svaki dan na raznoraznim TV stanicama.Ovdje je društvo toliko sjebano da nisam siguran da li se može uopšte vratiti u normalu. Sve su uspjeli da s...u a najgore uništili su DUŠU ovog Naroda a tu lijeka nema a ako ga i ima dugo traje sanacija!!!!
Preporuke:
9
2
67 sreda, 08 mart 2017 10:21
mila w.
Pitala baba nepoznato momče:
-Koga tražiš, momče?
-Jednoga čovjeka, pa ne mogu da ga nađem.
-Bilo je nekad i žena i ljudi, moj sinko, ali ih više nema!

Antologija narodnih umotvorina - srpska književnost u 100 knjiga.
Preporuke:
11
1
68 sreda, 08 mart 2017 10:32
spreka
@ Spiridon

Sasvim razumljivo, ljudska duša je to, opravdati sebe pred sobom. Milošević je bio loš, ne sporim, nikad mu glas nisam dao, ali septembra 2000-te, jesam. Iz aviJona se videlo da će hohštapleri razvaliti državu; i evo jesu, svi po redu od tada do danas. A nije moralo tako, međutim, vrela balkanska krv kad udari u glavu, tu pameti nema. Isto je i danas, geni su to. No, opravdanja za takve, bar kod mene, nema.
Preporuke:
13
5
69 sreda, 08 mart 2017 10:32
nenad
narod je za Vucica a izdajnici moraju da se pripaze
Preporuke:
1
18
70 sreda, 08 mart 2017 10:46
Spiridon
@ sreda, 08 mart 2017 03:43 @Spiridon

Da li su Slobin sin i njegov pokojni drugar Vlada Tref živeli loše pod sankcijama, kako su živeli Arkan i Ceca, kako Karić i Mišković, Željko Mitrović ili Šešelj, ali što se kaže nekom rat a nekom brat, to jest svi ovi ljudi koji i danas drmaju Srbijom, što politički što parama su se pojavili u to "divno" vreme Miloševića. Šta je dočekalo "heroja" Slobu kada je došao 1988 godine na vlast a šta je ostavio iza sebe kada je otišao 2000 godine?! Kada je dolazio imao je ekonomski stabilnu državu koja je funkcionisala a iza sebe je ostavio apsolutno sve to uništeno do temelja, Kosovo koje je okupirano, Hrvatsku bez Srba, ozračenu zemlju gde se stopa kancera povećala pet puta, Srbe u Bosni koji imaju nešto ali jedino zahvaljujući sebi i svojoj upornosti ili smo zaboravili naše sankcije Srpskoj, ostavio je gomilu šljama sa mnogo pokradenih para i sluđeni narod kome je on 12 godina punio glavu glupostima, zaverama i višim ciljem za koji se treba žrtvovati...
Preporuke:
13
10
71 sreda, 08 mart 2017 10:58
mila w.@nenad
Nije tolika opasnost po jednu drzavu spolja koliko je to opaka bolest koja jede drzavu iznutra.
To se dogadja trenutno u Srbiji.
Preporuke:
11
0
72 sreda, 08 mart 2017 11:06
Beograđanin
Dragi prijatelju, mogu da mislim koliko je to sve skupa neprijatno, i zato želim da vam izrazim podršku za vaš društveni angažman, koji veoma cenim.
Preporuke:
9
1
73 sreda, 08 mart 2017 11:10
spiridon @ istina, gorka istina
Kult vođe je na ovim prostorima duboko ukorenjen, a za trajno političko uverenje su potrebni iskustvo, sloboda i drugi preduslovi kao što su kućno vaspitanje, obrazovanje, doslednost. Nije problem toliko što građani nemaju trajno političko uverenje, već što članovi partija koje su postale fabrike sreće, biro za zapošljavanje i protivpravno bogaćenje, nemaju više nikakvo političko uverenje, sem deklarativnog koji služi za varanje naroda. Politika nije više poziv već izvor egzistencije. Strank su sekte u najgorem smislu. E to je tragedija.
Stado je skontalo i podelilo se. Jedni kontaju da sreće tu nema, i da ako ne možeš da ih pobediš, pridruži im se - partiokratija. Drugi su u redovima za pasoš i vizu.
Građani, oni koji drže do sebe ili jednostavno nije ih muka baš pritisla, neće u tome da učestvuju, nedovoljno su brojni da menjaju stvari, i tako sve to kotrlja - drži vodu dok ovi iz EU odu. Oni lažu i lupaju njih, ovi lažu i otimaju od nas. Idealno za povratak 90-tih.
Preporuke:
6
2
74 sreda, 08 mart 2017 11:11
Spiridon
@ spreka

Ma šta kažeš ja opravdavam sebe a ti tako vidovit i prepametan si glasao za Slobu 2000 godine. Da bi mogli da dođu ti hohštapleri, da bi mogli da budu plaćeni i navođeni od strane Zapada, da bi narod poverovao u njih takve kakve jesu morao je prvo tvoj "heroj" Sloba da uništi kompletnu zemlju, da ispira dvanaest godina mozak preko svojih medija, da vodi tri rata gde je kao branio Srbe i njihova vekovna ognjišta ali tako da oni nestanu zauvek sa tih prostora, da upropasti ekonomiju tako da je plata bila sto pedeset do dve stotine maraka a da svi oni nekada veliki industrijski giganti budu dovedeni u bezizlazan položaj tako da je ostalo da odu na doboš i ništa drugo. Zašto ti neki misteriozni hohštapleri nisu došli u Poljsku ili Češku već baš u Srbiju posle "predivne" vladavine Slobe Miloševića. Kada se samo setim gde su Česi i Poljaci bili 1987 a gde su sada 30 godina posle, onda su Beograd i Srbija ličili na Pariz za njih onako jadne i bedne a sada mi izgledamo isto tako njima...
Preporuke:
10
9
75 sreda, 08 mart 2017 11:21
Boško
Spiridon
Šta je dočekalo "heroja" Slobu 1988

Kada je dolazio imao je ekonomski stabilnu državu koja je funkcionisala
Izvini, ali "ovako je bilo". Srbija (okupirana od 1944te) je još od početka 80tih bila u privrednom kolapsu, zbog:

- suludog birokratskog zapošljavanja 70-80tih kada su "moralno politički podobni" "zaradili" penzije i stanove a "pojeli" privredu, i 80tih prikazivali lažne finansijske rezultate u "milijardu" OOURa sa "milijardu" profitera kao "rukovodećim", "partijskim" i "sindikalnim" "kadrovima" (i dan danas ta banda "jaše")

- "stabilna zemlja" je "funkcionisala" tako što su Kosovo i vojvodina glasali protiv Srbije u SFRJ

- Srbija je bila opljačkana upadima u platni sistem od slovenaca, hrvata i muslimana (a građani su već 8 godina pomagali "braću" iz crnegore od plate)

Za takvo stanje itekako bio i kriv i Milošević (sa svojim "socijalistima") koji je bio titov "komunista" od 1959, poltron Stambolića, i stipendista SADista.
Preporuke:
14
8
76 sreda, 08 mart 2017 11:21
Jagodinac
Spiridone,
ne veličaj Slobu, nema smisla. Nije on bio toliko sposoban da nas toliko sjebe.
Pomešao si uzrok sa posledicama, pa na Slobu tovariš ono što su NAM drugi učinili. Tebi nisu. Ti si zaštićena sveta krava. Iz koje li se Slobine, Đinđićeve, Čedine, Vučićeve jazbijne javljaš? Bolje umukni i ne talasaj baru!
Preporuke:
14
8
77 sreda, 08 mart 2017 11:26
istina, gorka istina @ spiridon
Moj odgovor napred, greška u redosledu, izvinjavam se.
Preporuke:
2
0
78 sreda, 08 mart 2017 11:38
istina, gorka istina
U nedostatku argumenata uvek se sve završi uvredama i ništa se na kraju pametno ne zaključi.
Nedaj bože da se Srbi slože.
Možemo mi pričati i o uzrocima i posledicama.
Ali ako se skoncentrišemo na tekst uvaženog profesora Antonića, a povodom vandalizma koje je preživeo što ga je očigledno motivisalo da napiše tekst, jasno je da se dobar deo teksta odnosi na institucije i funkcionisanje institucija sistema devedesetih i danas. U tom svetlu ja vidim i neke komentare ovde u kojima smo se samo podsetili tog vremena, a da je proces globalizacije i imperijalističke demonstracije moći u punom jeku jasno je. No to ne može uvek i u svemu biti opravdanje za našu glupost, jer nismo mi jedini pogođeni tim procesom, ali smo najgore prošli de facto.
Preporuke:
7
0
79 sreda, 08 mart 2017 11:46
Ljubomora
Vi ste ljubomorni!
Ko vam je kriv što vam Điki nije bio kum pa da dobijete tri šećerane za tri evra! Pride ostali pokloni kojima se ni broja ne zna.
Ili da ste kao Zoki Bunda dobili milion i po evra "nepovratnog kredita" od Koštuničine vlade, da zasadite vinograd usred Srema, umesto na Kosovu, na primer, koje mu je bliže!
Itd...
Preporuke:
7
5
80 sreda, 08 mart 2017 11:47
Bojan, Priština
Skoro sam bio na lekarskom pregledu u medicini rada - doktorka mi se požalila da samo moj JMBG mora 12 puta da kuca u sistem. Čak se i digitalizacija u ovom sistemu pretvorila u svoju efektivnu suprotnost, umesto da ubrza rad pod njom lekar više vremena na pregledu provede kucajući no pregedajući...

Miloševića je uništila propaganda, moćna spoljna propaganda. Kad je pod nju podlegao jedan genije poput Antonića, čovek primer časnosti - šta onda očekivati za prost svet?

S tim što treba imati na umu da je Milošević svoje radno vreme trošio na ovavljanje spoljnih poslova. I u međunarodnoj areni se ravnopravno borio protiv najkrupnijih igrača dok se sada nama bavi jedan Jelko Kacin...

Kakva bi ovo zemlja bila da je mogao da se bavi unutrašnjim razvojem i da gro sredstava ne upućuje braći preko Drine za odbranu, kao i da nismo bili pod sankcijama - to nikada nećemo saznati.

Iako ja lično verujem da bi kao što je rekao sustigli Švedsku.
Preporuke:
10
9
81 sreda, 08 mart 2017 11:53
Bojan, Priština
Što se tiče napada na profesora i pokušaja njegovog zastrašivanja, mogu samo da kažem da je to školski primer fašističkog metoda delovanja!

Posebno zabrinjava i poražava kad se tako ugledni članovi društva, još opet u nekim godinama koje takođe obavezuju na poštovanje, tako prostački i nisko vređaju i napadaju - zaista tmina i potpuni sumrak razvaljenog srpskog društva.
Preporuke:
15
4
82 sreda, 08 mart 2017 12:36
Jugoslavija
Onaj ko se buni morao bi da zna protiv cega se buni. Moram sa zaloscu konstatovati da to sa velikim dijelom komentatora ovdje nije slucaj izuzimajuci botove, dakle one koji zele da ostanu na vrhu piramide, a vecim dijelom one koji zele da se uspnu na taj vrh po principu da uzjasi murta. Elem, urusavanje je otpocelo nastupanjem ekonomske krize, dakle i prije devedesetih. Devedesetih naglo usljed zlocinackih i genocidnih sankcija(kao jedinog uzroka), a dvijehiljaditih sve je otislo dodjavola. Poslednja sansa da se spasimo bila je da se odrzi drugi krug izbora, odnosno da se sprijeci puc pete kolone petog oktobra. Dovoljno je samo podsjetiti ove komentatorekoje smatram naivnim, dakle one koji nisu zlonamjerni, na govor Milosevica 2.10.2000. A iz tog govora jedna recenica. Parafraziram: Neke grske ce se tesko ispraviti, a neke mozda nikad nece moci da se isprave. Mislim da je tada iz predsjednika govorio Gospod. Neki nisu razumeli, neki jesu, a neki su svjesno radili protiv svoje zemlje.
Preporuke:
10
3
83 sreda, 08 mart 2017 12:47
Stef
Ondašnji sistem je za običnog čoveka u datim okolnostima solidno funkcionisao jer je bilo države, tj. sistema. Danas nema države, svi elementi njene definicije su u teškoj krizi ili ih jednostavno nema. Naprednjački termiti će nas svojom glupošću, bahatošću i neznanjem dovesti u poziciju nevoljnih apatrida. Ovo sa dernjavom ispod prozora već sluti na još veći mrak koji čeka Srbiju. Pristojni građani će na kraju morati da se samoorganizuju kako bi se zaštitili. A to je onda i de fakto kraj države. Ili možda početak...
Preporuke:
8
1
84 sreda, 08 mart 2017 13:17
istina, gorka istina
Imamo slično ponašanje na žalost i na portalima.
Primitivizam pa i pretnje uvek nađu put.
Oni koji takvo ponašanje osuđuju često to čine licemerno i samo parcijalno, po potrebi, i u zavisnosti od ličnosti koja se napada, tačnije koliko nam je neko interesno bitan ili personalno drag.
Tako je u celom društvu. To nas je i dotuklo.
Drugim rečima selektivna pravda i negativna selekcija.
I naravno duboko kriminalizovano i u nedelu homogenizovano društvo spremno da se obračuna sa svakim drugačijim viđenjem i stavom. To je ne samo atak na demokratiju, već i na kulturu, zdrav razum, pa i sam život.
Da smo u zbiru bolji, imali bi i bolju vlast.
Sve se svelo na parolu snađi se. Zato je lakše biti u čoporu ili u partiji, jer u masi su svi heroji.
E sad što je neko snalažljiv, a neko drži do principa, ko mu kriv, nek se iseli ako je nesposoban, normalno ? Nisu za manjine proglasili nesnalažljive, već pedere. Nije bez razloga.
Sve je to "Bluz mutne vode" pa kom opanci kom obojci.
Preporuke:
2
2
85 sreda, 08 mart 2017 13:25
Jevrem
SNS dernjava funkcioniše, umesto države.
Lažni doktori ne znaju ni temu svog naučnog rada niti poznaju bilo kog člana komisije pred kojom su svoj naučni rad branili. Antoniću, sve je blokirano, sem dernjave. Proći će i to. I turski vakat je prošao. Ološ umislila da će da živi 1000 godina, da će vlast da preda naslednicima, kao što je bio zamislio Nikolić.
Gotovi su, gnjili su iznutra iako se deru da su jedinstveni. Podržavaju se vazelinom i kukavičlukom, našim parama - zna se.
Preporuke:
13
1
86 sreda, 08 mart 2017 13:36
Primorac
Žao mi je zbog ovoga što se desilo prof.Antoniću! Ali, možda je ovo "kazna" za onaj njegov tekst u kojem je izjednačio progonjenog disidenta Andreja Fajgelja koji je u svojoj knjizi javno priznao da su ih jednom prilikom korumpirali kao "mlade patriotske kadrove" sa gomilom vučićevsko-soroševske bulumente koja prima milione eura i dolara kako bi uništavala svoju zemlju i pljuvala po svom narodu! Neka ipak razmisli malo o tome mogu li se baš toliko pomiješati "babe i žabe"!
Preporuke:
6
7
87 sreda, 08 mart 2017 13:44
Ja pa Ja sa ETFa @Spiridon
Čudi me revolveraški tekst Vaš i Vaše reagovanje
A i Vaše projekcije

Vi kažete
Dajte molim vas ali zaista pa nismo mi svi ovde deca ]od sedamnaest godina pa da ne pamtimo "predivno" vreme Slobodana Miloševića. Odakle su došli Vučić, Šešelj, Toma, Vulin, Palma i Dačić da vas čovek pita?

Pa i neka me pita, Spiridone, nisam pominjao sledeće protuve koje navodite Vi a redom su Vučić, Šešelj, Toma, Vulin, Palma i Dačić. Mogao bih da ih dopisujem po volji ali da ne izazivam Vaš bes i Vašu rafalnu paljbu.
Puca meni prsluk za njima.
Ponavljam da Sloba nije bio idealan ali da je daleko bolji od svih drugih koje pomenuste i koje niste pominjali.
Ipak Sloba nije bio strani plaćenik kao što na početku nije bilo takvih među velikom većinom devetomartovaca. Ali kasnije se antimilođevićevski bunt profesionalizovao i postao većinskoplaćenički.
A sutra je omraženi deveti mart pa žemo se još malo dopisivati.
Do nove teme uzdravlje
Ja pa Ja, naoružan i opasan.
Preporuke:
7
5
88 sreda, 08 mart 2017 13:51
ništa nas ne sme iznenaditi
Progonjeni disident Fajgelj predaje na Fakultetu u Kragujevcu.
Progonjeni su bili Čavoški i Koštunica, prof. Đurić, koji su ostali bez posla, Borislav Pekić, koji je godine proveo u tamnici, a ne Fajgelj i njemu slični naslednici manira vojvode Šešeljuge i sličnih patriJota.
Ako je to osveta uvaženom profesoru zbog građanske hrabrosti, onda je to velika sramota.
Od koga je, dobro je.
Preporuke:
7
6
89 sreda, 08 mart 2017 14:07
negi
@ Bojan,Priština....G.Antonić je samo pokušao da ukaže da je Vučić uspeo da prevaziđe i najgori među najgorima režimima,režim Slobodana Miloševića. Ovo je režim Slobodana Miloševića,ovi koji upravljaju ovim režimom su najbolji učemici Miloševićeg i Šešeljevog režima,ovi glasači ovog režima su isti tip glasača koji su podržavali Miloševićev i Šešešeljev režim,ovi koji su vikali ispod Antonićevog prozora su isti oni koji su batinali i ubijali za vreme Miloševićevog i Šešeljevog režima.Sve je to isti profil ljudi i isti taj režim.Većina komentatora ovde(čast izuzecima) i danas glasa za ovaj režim dok ovde kuca lažne komentare.To potuljeno,godinama naučeno i životno proživljeno licemerje će doći glave ovom narodu. Pa Vučić to radi,jedno radi a prikazuje se da je on ustvari neki drugi Vučić koji je dobar,plemenit i brižan. Takvi su i vaši komentari i stavovi,potuljeni,kao brižni,zabrinuti a u stvari licemerni i puni tog sebičnog komformizma.
Preporuke:
7
10
90 sreda, 08 mart 2017 14:08
apis
Kad jedan apsolutno bezazlen, miroljubiv i pravdoljubiv čovek, a pri tom je poznat i priznat kakav je prof. Antonić, doživljava ovakve neprijatnosti, zamislite na koliko prepreka nailazi običan narod. Mi se ne borimo protiv države, naprotiv, borimo se protiv vučićevih nepočinstava i njegovog uzurpiranja svih poluga vlasti. Jer, ako se ne budemo borili, naj.... smo , da prostite.
Preporuke:
17
2
91 sreda, 08 mart 2017 14:10
molimlepo@primorac
Moram da vam kazem, kao i g. Fajgelju, da me zaprepascuje da niste razumeli tekst g. Antonica. Citajuci ga uopste me nije upucivalo na izjednacavanje Fajgelja sa drugima.. vec da je, bez zle namere, profesor, kao ilustraciju validnim podacima, samo citirao navode iz knjige koja je objavljena i u kojoj autor sam iznosi metode korupcije kojoj je i sam bio izlozen. Licno me taj citat nije naveo da lose mislim o A. Fajgelju. Naprotiv. Visoko cenim njegovu hrabrost i postenje da to raskrinka. Uostalom, razmislite, svi smo na ovaj ili onaj nacin korumpirani. Ako ni sa cim drugim, onda laznim mirom i sigurnoscu. Jer, koliko nas se odvazuje da cestito i neodstupno govorimo celu istinu, kao prof. Antonic. Moj dubok naklon za njega!
Preporuke:
11
5
92 sreda, 08 mart 2017 14:22
dobro
Sad cemo i ovde da se svadjamo sta je starije, kokos ili jaje!? Tu smo gde jesmo jer smo i sami u velikom broju pali kao ljudi, kao duse... Kroz koje ljude i dogadjaje nam stize plata za to, nevazno je za uvidjanje problema i njegovo resenje. Sta bi trebalo sada da se dogodi? Licno ocekujem da u odbranu profesora, u najmanju ruku, ustane kompletna akademska zajednica, bez obzira na ideoloske razlike. Studenti, profesori, dekani, rektor, Akademija nauka, Crkva... To cekam da vidim. Eto nam lakmusa koji ce pokazati ima li jos zivih Srba i zivih ljudi uopste u Srbiji. Ili smo u Zombiji svoji na svome. Zastitimo proferora Antonica!
Preporuke:
6
5
93 sreda, 08 mart 2017 14:42
@ dobro
Nije dobro. Prestani da vređaš ljude na portalu koji ne primaju platu. Ti očigledno ne veruješ da neko može da ostavi komentar na portalu, a da ne prima platu od ovih i onih. To je tvoj lični problem, ali mi to nismo dužni da slušamo.
Drugi deo komentara podržavam.
Preporuke:
4
4
94 sreda, 08 mart 2017 15:17
Važno pitanje
Da li je neko video da je osobi, koja je uvredila cenjenog profesora, na čelu pisalo da je član SNS-a i da mu je to nepočinstvo naložio lično A. Vučić?
Ako jeste, neka to dokaže i onda raspalimo po vlasti.
A ako nije, budimo obazrivi bar.
Da nema tu ipak "majstorskih" ruku tipa Račak i Markale, koje teraju Srbe na Srbe?
Preporuke:
5
9
95 sreda, 08 mart 2017 17:13
Bojan, Priština
negi

G.Antonić je samo pokušao da ukaže da je Vučić uspeo da prevaziđe i najgori među najgorima režimima

Nije tačno, svako ko je pročitao tekst zna da podmećeš na sitno, a ako mi ne veruješ, srdačno ti preporučujem Antonićevu knjigu - MILOŠEVIĆ, još nije gotovo.

Elem, koji je to režim bio bolji od Slobodanovog? Đinđićev, Tadićev, pa i Koštunicin kome je ekonomiju vodio Dinkić, privatizaciju Bubalo, privrefu Parivodić a koalicijsku podršku DS i truli SPS?

Da ne idemo dalje unazad ka Titu ili kralju Aleksandru...
Preporuke:
11
5
96 sreda, 08 mart 2017 19:14
negi
@Bojan,Priština.....To isto tvrdi i Dačić i Slavica Đukić Dejanović,i Bajatović i Mrkonjić i Antić i Siniša Mali i Vučić i Šešelj i svaka bitanga kojoj je bilo dobro pod Miloševićem. Samo mi nije jasno zašto mi u stvari kukamo?
Preporuke:
5
10
97 sreda, 08 mart 2017 21:12
DrJelaBisic
Postovani Profesore,tacno je da nam je sada gore nego u vreme Milosevica,a u njegovo vreme nam je bilo gore,nego 70ih ili 80h,a tada nam je,u mnogim aspektima,bilo gore nego 50ihRazlog tome je sto se moralni kolaps naroda povecavao,kvalitativno I kvantitativnoTo je najvazniji uzrok,mada ima I drugih(svetska situacija,sankcije...)Uzrok nije,kako se nekima cini,uspesnost komunizma,niti vestina pojedinih vladaraSto se tice razorenih elemenata drzave-ne mozete od drzave koja je u kolapsu,da ocekujete zdravstvo,skolstvo,bankarstvo,infrastrukturu...Sve ovo zahteva sredjenu drzavu,makar I siromasnuJos dugo ovo stanje nece mocu da se sredi,pa ako zelimo da prezivimo,skolujemo decu,uzimamo kredite,radimo bilo staMoramo nekako da se organizujemoU tom cilju treba da osnivamo institucije,koje ce sto manje biti povezane sa drzavom kao sistemomDa osnivamo nase,privatne skole,zdravstvene ustanve,banke...Taj paralelan sistem koji cemo stvoriti,omogucice nam da prezivimo i tobi bila osnova novog sveta
Preporuke:
5
4
98 sreda, 08 mart 2017 21:18
Bojan, Priština
negi

Znas kako je meni bilo bro? Retko kad su moji mogli I cokoladu da mi kupe, narocito dok je bio rat u HR I BiH. Ali su mi srce I dusa pucali od ponosa a moralna ispravnost mi je bila neiscrpan rezervoar volje za zivotom I borbu.

Danas I da imam milione, nista nebi to moglo da promeni KO'd one ponizenosti koju ja osecam kao Srbin. Jer to je neodvojivi deo koji supstancijalno cini moju licost.
Preporuke:
8
4
99 sreda, 08 mart 2017 21:34
Reddy
Jedini izlaz iz ovog kapitalističkog ludila je uspostava socijalističkog sistema a to znači sveobuhvatno podruštvljavanje sredstava reprodukcije. Na tome se gradi društveni moral a podsistemi dobijaju bitno društveni karakter što obezbeđuje razvoj moralno-odgovornog društva. Sve drugo je stranputica o čemu dovoljno ilustruju aktuelni društveni sistemi zasnovani na logici privatnog kapitala i profita. Socijalizam je projekat koji se u savremenosti razvija u okruženju kapitalističkih sistema koji mu istorijski prethode i prirodno ne dozvoljavaju da se razmahne. Međutim, oni to mogu da rade samo po cenu sopstvene propasti u šta su i upali tako i da za njih jedini izlaz postaje socijalistička alternativa. Privatni kapital potkopava društveni moral i vrši podelu na klase. To pre ili kasnije postaje neizdrživo i dru7štvo je prinuđeno da traži nova rešenja. To se zbiva gvozdenom neminovnošću pa naivni pokušaji osporavatelja više deluju kao "popravljači polupanih prozora".
Preporuke:
8
2
100 sreda, 08 mart 2017 21:45
Reddy
Pojedinci to pokušavaju raz6umeti na tzv. svesnom nivou ne shvatajući da njima operiše otuđena "građanska svest". Kao takva ona tek služi reprodukciji građanske egzistencije što znači da je idealizovana u ekstremnom smislu. kao takva ona je funkcionalizovana i njom se ne mogu postulirati nova rešenja. U pitanju je svest okrenuta samoj sebi, tj. obnavljanju sopstvenih prepostavki. To je reifikovana svest podložna manipulaciji kao i svaka druga roba. prodaje se i potražuje, ima svoj trošak, otuda i cenu, da se našalimo, i svoju preobraženu formu u obliku nemorala.
Preporuke:
8
4
101 sreda, 08 mart 2017 21:57
Reddy
Otuda bi i uvaženi profesor Antonić u najmanju ruku morao da pledira za promenu sistema a ne vladajuće ekipe ili ličnosti jer to u krajnjem smislu ne samo da ne menja ništa već reprodukuje isti lanac zbivanja. Ovako, njegove opservacije se svode na puko moralisanje bez ikakvog stvarnog značaja u smislu iniciranja prekopotrebnog zaokreta. To umanjuje i njegov profesorski a dakako i društveni autoritet jer njegova tzv. kritika nemoćno kleca i traži "građansko pribežište" za sve osorniju vlast. Insistiranje na prećutkivanju potrebe za radikalnom promenom upućuje, međutim, na konzervativnost njegovog pristupa i pretpostalvjeno slaganje sa sistemom koji konstantno emanira scenarija na koja ukazuje i profesor Antonić. Postaju već smešne periodične profesorske dramatizacije predstava posle kojih publika odlazi neraspoložena i pokisla kući a da stvarno ništa nije promenjeno.
Preporuke:
6
3
102 četvrtak, 09 mart 2017 00:07
opozicionar
He he nije pretnja - tako je svojevremeno rezonovao i Gestapo, a ovdašnja policija nije daleko od Hitlerove. Sasvim je tačno da je gora diktatura nego 90ih. I tek će biti još mnogo gora STRAHOVLADA, ako AV-Firer zasedne na još 5, što znači možda i narednih 10 godina. Zato - za Jankovića ili Jeremića - svejedno. Ja za Jankovića, no pozdravljam i druge prijatelje ovog sajta koji su i za druge opozicione kandidate (osim Šešelja).
Preporuke:
4
2
103 četvrtak, 09 mart 2017 04:39
Boba
Ono što nedostaje u tekstu g. Antonića je ukazivanje na protofašističke elemente Vučićevog režima koji je kao i nacisti u Nemačkoj angažovao uglavnom društvene marginalce, ljude sa dna kace u svakom smislu koji su kad se dočepaju vlasti po pravilu najgori tlačitelji sopstvenog naroda. Ovaj užasan karakter režima će se tek ispoljiti ako kojom nesrećom Vučić, Dačić sa koalicijom interesne mafije ostanu na vlasti.
Da se to ne bi desilo potrebno je okarakterisati Vučića onim što efektivno jeste 'Hitler iz našeg sokaka'.
DrJelaBisic
"treba da osnivamo institucije,koje ce sto manje biti povezane sa drzavom kao sistemom"

U odsustvu volje za odbranu i povraćaj države to jeste pametna politika manjine koja shvata da nešto treba uraditi. Nažalost nisam siguran da dovoljno njih shvata o čemu se radi. Pa čak i da shvata mangupi su se dosetili pa je npr. zabranjeno osnivanje štednih zadruga kod nas iako ih u Americi ima koliko hoćete. Jedini izlaz je zato nažalost revolucija.
Preporuke:
3
3
104 četvrtak, 09 mart 2017 07:03
Reddy
Zamućenost građanskog sočiva nije samo primetna kod običnih građana, mnogo i daleko više kod građanskih intelektualaca. Ovo je jedan od konkretnih primera. Neprestanim akcentovanjem moralističkog kaprica izbegava se aspekt društveno-ekonomske analize. A on je najbitni i sveodređujući, kako na širem to neizbežnije na nacionalnom nivou. Elemenata za takav "break down" je i odviše. Ovde je mali prostor za ulazak u takav analitički koridor ali je očigledno da ga nema kao eventualno magistralni putokaz kritičkog angažovanja. Sociološke analize, makoliko atraktivne, nemaju taj "driving force". U pitanju su seriozne pukotine predizbornog opozicionog zaleta. Tako i profesor-Antonićeva opservacija predstavlja tek prolegomenu za svaki prodorniji pomak u zadatoj sferi.
Preporuke:
4
2
105 četvrtak, 09 mart 2017 09:02
negi
@ Bojan,Priština.....Ne znam za tvoje srce i dušu ali meni je pucala grbača.Ako te neko za samo osam godina tri puta mobiliše i šalje u tri rata i posle svega tamo gde si ratovao preda neprijatelju protiv koga si ratovao i još ti kaže da mi ne učestvujemo u ratu ali smo pobedili,pitam se da li je on lud što to izjavljuje ili ja koji sam ratovao. Ako posle svega što smo preživeli neko može da kaže za vreme Miloševića je bilo dobro,dao Bog da mu to Miloševićevo dobro uđe u kuću.Nama se događa Miloševićevo vreme jer još ima zombija koji veruju u Miloševićevu i Šešeljevu politiku.Mi se i danas bavimo Miloševićevim nasleđem,svaki dan i politički i u mozgovima.Svako ko i dan danas hvali Miloševićevo vreme ili nije živeo u njegovo vreme ili je ovejana bitanga i hoštapler.
Preporuke:
3
7
106 četvrtak, 09 mart 2017 10:40
Boško
Stef
Ondašnji sistem je za običnog čoveka u datim okolnostima solidno funkcionisao jer je bilo države, tj. sistema. Danas nema države, svi elementi njene definicije su u teškoj krizi ili ih jednostavno nema.
Tipično razmišljanje komunističkog profitera, koji je profitirao u beogradskom pašaluku, komunističkom okupacijom i nije ga tada a ni danas interesovalo

- podela Srpskog naroda u pet "država" te je Srpski narod, šikaniran, proterivan i ubijan i izgubljene teritorije nemerljive vrednosti, Srpski životi i nerođena deca
- zabrana povratka Srba na Kosovo
- pljačka fabrika iz Srbije
- šiptarski terorizam 1953,68,74,81 kao i ustaški

Prosečnom profiteru (bio "član" ili ne) je toliko ispran mozak denacionalizacijom da je uvek spreman kao i režim 90tih i sada da žrtvuje kompletan Srpski narod za "večeru", "zarađenu" penziju, stan...

Osnovni problem u otpatku od titove "srbije" i trebaće decenije, da se nacija oporavi, je degeneracija i denacionalizacija.
Preporuke:
3
6
107 četvrtak, 09 mart 2017 10:51
Boško
Ja pa Ja sa ETFa @Spiridon

Ponavljam da Sloba nije bio idealan

Ipak Sloba nije bio strani plaćenik
Kako nije bio "strani plaćenik"

Bio je član komunističke okupacione partije koja je nastavljač zabranjene terorističke komunističke partije koja je 1928 godine u nacističkoj nemačkoj donela plan uništenja Srpskog naroda forsirajući saradnike nacista iz prvog (a kasnije i iz drugog svetskog rata) slovence, hrvate, turke, šiptare, bugare, mađare da rade na uništenju Srpskog naroda, a jedan od nosilaca plana je bio Milošević do 2000te (ostalo je da "bivši komunisti" Vučić, Dačić, Nikolić, Šešelj daju Srbiju do Niša, sandžak i vojvodinu)

Milošević je bio stipendista Fulbrajta (klasična definicija za stranog plaćenika) i boravio je kod SADista više od 60 puta a još je bio kao "predstavnik" BeogradskeBanke gde je "prijateljevao" sa onim istim Holbrukom pod čijim je "uticajem" donosio sudbonodsne odluke na štetu Srpskog naroda.

I pristao na sve zahteve SADista...
Preporuke:
3
7
108 četvrtak, 09 mart 2017 12:15
malo morgen što bi Slobo reko
Biće nama bolje tek kada Amerika i Engleska budu zemlja proleterska.
Ima to uskoro sigurno da se desi, a do tada gospodine Antoniću nemojte mnogo da "morališete" da vam ne bi zamerili drugovi na portalu. Ako niste znali za sve što se dešava sami ste krivi! Ili je kapitalizam kriv što vam kao uglednom profesoru beogradskog univerziteta neko pod prozorom u sred noći, da prostite, milu majku? To je sigurno tako i u ostalim zemljama trulog kapitalizma uobičajena pojava da fukara noći šikanira profesore i ugledne javne ličnosti.
Gradžani, dame i gospodže, drugarići, drugovi i drugaričice, braća i sestričine, kumice i zemljaci, svojta do deveto koleno, u svemu su nevini. Dobro im je bilo samoupravljanje, dobar im je bio i socijalizam, dobar im i kapitalizam. Njima sve valja. Oni dobri, svi ostali kratki. Nije u njima problem, već u sistemu?
Bogu se pomolimo. Nema nam druge.
Preporuke:
2
6
109 četvrtak, 09 mart 2017 18:37
Jugoslavija
Negi

U koja si to ti tri rata bio negi kazider nam?
Preporuke:
3
0
110 četvrtak, 09 mart 2017 19:18
Reddy
@malo morgen što bi Slobo reko

Zasmetalo ti samoupravljanje, zar ne? Pa i onaj ispod prozora! A ne smetaju ti svakodnevna ubistva i samoubistva, siromaštvo, nezaposlenost, beda, očaj i besperspektivnost. Za to je, opet, kriv, onaj ispod prozora, zar ne?
Preporuke:
4
0
111 četvrtak, 09 mart 2017 20:05
negi
@ Jugoslavija..... Hrvatska,Bosna,Kosovo. O detaljima možemo nasamo.
Preporuke:
0
4
112 petak, 10 mart 2017 19:34
DrJelaBisic 2
Za"malo morgen...":potpuno ste u pravu,to je taj
"nemoralan narod"o kome govorim.Oni ne samo da zive I uzivaju u Sistemu,oni ga hrane I on njih.To je medjusobna uzrocno-posledicna sprega,koja onemogucava promenu.Za Bobu:iskustva stvaranja paralelnog Sistema su siroka I brojna.Ovaj metod koriste,pre svega sve manjinske grupe,koje,takoreci,imaju fobiju da ce nestati,biti asimilovani.Cherkezi u dijaspori,Amisi...da ne nabrajam.Getoizacija ima svoje prednosti,pogotovo ako je izbor,a ne prinuda.Odlican primer paralelnog Sistema je slucaj Shiptara u SFRJ.A sto se tice stednih zadruga,i Vi,po inerciji,idete na institucionalizaciju,na ozvanicenje...
Preporuke:
0
1
113 nedelja, 12 mart 2017 12:41
DrJelaBisic 3
...registrovanje kod drzave.A u stvari je najbolje kad niste ozvaniceni,kad ste u sferi privatnog.To se nekada znalo"kasa uzahamne pomoci".Kao manjina ne mozete da menjate sistem revolucijom.U istoriji nikada revolucije nisu donele poboljsanje,vec samo rat,ubijanje I razaranje.Ne mozete demokratsko drustvo da napravite kroz post-revolucionarnu diktaturu.
Preporuke:
0
1
114 ponedeljak, 13 mart 2017 11:46
DrJelaBisic 4
Postovani Profesore,komentatori,u kroz ovu,a I mnoge druge diskusije,provlaci se pitanje:da li je priroda vecine ljudi neminovno,urodjeno,genetski sebicna,samoziva,autodestruktivna?Ili je takvo ponasanje nauceno?Da li je uopste moguce to promeniti?
Preporuke:
0
0
115 ponedeljak, 13 mart 2017 15:00
DrJelaBisic 5
Zivotinje imaju urodene,genetske modele ponasanja u svojim zajednicama(jata,stada,copori...)kao sto imaju na isti nacin determinisano sta I kada jedu.Da li je to tako I kod coveka?Da li smo sebicni genetski?Kako sa takvim ljudima graditi(novo?)drustvo?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner